Narzędzia dla wirualnej asystentki – każda z Wirtualnych Asystentek korzysta z narzędzi, które uławiają i przyspieszają jej pracę. Zebrałam poniżej kilka narzędzi, z których korzystam podczas mojej pracy.

Pamiętajmy, że na rynku znajdziemy wiele narzedzi, ale nie wszystkie z nich muszą Tobie pasować. Opisuję tu aplikacje z których jestem zadowolona.

01. Zarządzanie projektami

  • Asana – mój Święty gral. Mimo, że miałam już sytuacje kryzysowe podczas korzystania z tego narzędzia uważam, że Asana jest prosta i łatwa w używaniu, wystarczy znaleźć swój własny system pracy, który pomoże uporządkować wszystkie zadania. Nauczyłam się zarządzać Asanowymi projektami w Agencji Marketingowej, z którą pracuję.Przeczytaj więcej:
    Metoda Kanban – sposób planowania w Asanie
  • Easynote – trzymam tu wrzucone na szybko notatki, które potem przenosze do Asany. Jest to darmowa aplikacja. Korzystam z niej w formie listy zadań, zazwyczaj takich, które nie wymagają pracy “na już”.

02. Udostępnianie dużych plików i szablony grafik

Podczas pracy na dokumentach, grafikach czy dużych plikach korzystam z 3 narzędzi. Nie jedna sytuacja pokazała mi, że trzymanie plików online, w chmurze to najlepsz wyjscie.

  • Wetransfer – korzystam z darmowej wersji, gdzie przesyłam pliki do 2GB, a link ma ważność kilku dni. Mimo wszystko, jestem bardoz zadowolona z tego narzędzia.
  • Canva – tu wrzucam szablony grafik, ofert, które częstwo wcześniej tworze w Illustratorze. Bardzo to ułatwia i usprawnia prace Zleceniodawcy.Przeczytaj więcej:
    Darmowe szablony do Insta Stories – Canva
    Szanlon visionboard – Canva
  • Googole Drive – bywa i tak, że pracuję na programach typu “Word” czy “Exel”, które oferuje Google.
    Następnie zbieram wszystko i przechowuje na dysku Google. To wygodne i szybkie rozwiązanie.
    Klient w każdym momencie ma dostęp do potrzebnych mu dokumentów.

To kilka z aplikacji, które są darmowe i pomagają mi w ogranizacji mojej pracy. Jeśli masz problem lub pytanie odnośnie tych narzędzi, skontaktuj się ze mną!