IGTVto platforma, która ma ogromny potencjał. Jest powiązana z klasycznym Instagramem, ale daje możliwości prawie takie jak YouTube. To ciekawe miejsce, żeby zaistnieć i pokazać swój biznes. No, właśnie. Kto może wykorzystać Instagram TV do rozwoju swojej firmy?

Odpowiedź jest prostsza niż Ci się wydaje!

Na używaniu IGTV może skorzystać każda firma. Publikowanie treści, to szansa na dotarcie do nowych odbiorców i na zdobycie nowych followersów. Na pewno nie trzeba Cię przekonywać, że więcej odbiorców, to więcej potencjalnych klientów! To prosta zależność. Masz szansę sprzedawać więcej, jeśli więcej osób wie o Twoim biznesie. Na IGTV możesz wrzucać filmy niezależnie od tego, z jakiej branży jesteś. Jesteś coachem? Prowadzisz studio fryzur? Jesteś catsitterką? O każdym biznesie można opowiedzieć na filmie!

Rozpoznawalność i zaufanie

IGTV szczególnie przyda się firmom, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Takim, które jeszcze nie są rozpoznawalne i nie mają zbudowanej renomy. Dzięki Instagram TV firmy te mogą prezentować się jako eksperci. Mogą pokazywać kulisy swojej pracy i tłumaczyć, dlaczego właśnie ich produkt lub usługa to strzał w dziesiątkę. Mogą pokazywać, że doskonale znają się na swojej robocie. Tym samym mogą budować zaufanie wśród swoich odbiorców. A to jest bezcenna waluta. Ludzie chętnie dobijają transakcji z osobami, które są wiarygodne. Każdy chce mieć pewność, że wybrał najlepszą ofertę na rynku. Nagrywaj, więc takie filmy, które rozwieją wszystkie wątpliwości i pokażą, że to właśnie Ty i Twoja firma spełniacie wszystkie oczekiwania.


Oczywiście, żeby budować jakąkolwiek rozpoznawalność, trzeba najpierw zadbać o spójną identyfikację wizualną. Więcej możesz o tym poczytać tutaj. Twoi odbiorcy nie mogą mieć żadnych wątpliwości co do tego, kto do nich mówi. Zanim zaczniesz nagrywać, zastanów się, czym się wyróżnisz i jak zamanifestujesz markę, którą tworzysz. Będziesz ubrana w koszulkę w firmowym kolorze? Za Tobą będzie wisiał obrazek z logo Twojej firmy? Pomysłów jest sporo, a nie wszystkie z nich są oczywiste.


Jeśli nie wiesz, jak publikować filmy na IGTV to specjalnie dla Ciebie przygotowałam krótki poradnik. Znajdziesz go tutaj. A jeśli nie masz pomysłów na tematy, o których mogłabyś mówić w czasie swoich nagrań, to wskakuj do tego posta.