Dlaczego, nie tylko Instagram stanowi mój główny kanał komunikacji z odbiorcami? Dowiesz się tego z dzisiejszego odcinka.
Instagram bardzo lubię i w krótkim czasie zbudowałam tam fajną społeczność. Natomiast, spróbuję Cię przekonać, że poświęcanie energii tylko jednemu medium społecznościowemu, to nie jest dobry pomysł. Opowiem, dlaczego zdecydowałam się skierować swoje działania również na: TikToka, Facebooka, listę e-mail i stronę internetową.
Wysłuchaj tego odcinka i przekonaj się, że wbrew powszechnej opinii, na Tik Toku nie bywają tylko bardzo młodzi ludzie i dzieci. Natomiast grupa na Facebooku, to fajny sposób na zrzeszenie osób zainteresowanych biznesem i wsparciem w tym temacie. Podcast to metoda na przekazanie luźniejszych treści oraz dotarcie do osób, które bardziej wolą słuchać, niż oglądać. Za to lista mailowa, to narzędzie, które doskonale nadaje się do kontaktu z klientami, a także fanami. Właśnie poprzez newsletter, możesz uzyskać informacje o moich produktach, akcjach sprzedażowych i specjalnych promocjach.
I w końcu, strona internetowa to główna wizytówka każdego internetowego twórcy. Tu m.in. możesz przeczytać podsumowanie moich podcastów.
Moje inne miejsca:
Mój Insta: https://www.instagram.com/creativevibes_pl/
Grupa na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/2861050500850339
Newsletter : https://creativevibes.pl/business-model-canvas/
Inne odcinki:
Podcast #001 – Dlaczego 2020 był dotychczas, najlepszym rokiem w moim biznesie?
Zapraszam Cię odsłuchania pozostałych odcinków mojego podcastu i odwiedzenia moich wszystkich miejsc w sieci, wymienionych w tym odcinku:
Nie przegap odcinka!
Wybierz kanał podcastu który Ci pasuje i zasubskrybuj go, żeby otrzymywać automatyczne powiadomienia o nowym odcinku!