01. Twoja strona nie przynosi Ci Klientów oraz korzyści jakich oczekujesz

Twoja strona internetowa powinna być przyjazna dla Klienta. Ma Ci pomagać, nie przeszkadzać i odpychać. Strona WWW to Twoja wirtualna wizytówka, która może wiele o Tobie powiedzieć, to przecież jedno z ważniejszych narzędzi marketingowych. Pamiętaj, strona jest TWOJA. Facebook i Instagram już nie. Więc jeśli masz ofertę, ale nie dostajesz wystarczająco dużo zapytań, to znak, że czas przebudować stronę! Wykonaj audyt Swojej witryny pod względem wyglądu i użyteczności, to świetny sposób na określenie, które czynniki przyczyniają się do niskiego zaangażowania użytkowników. Czasami wystarczy popracować nad tekstami copywriterskimi, aby zaradzić niskiemu zaangażowaniu, jeśli to nie działa, można zacząć “od zera”.

02. Nie masz responsywej strony! (dostosowanej do wyświetalania na telefonach)

Jeśli Twoja witryna nie jest dostosowana do wyświetlania jej na telefonach lub tabletach, to jesteś na straconej pozycji. Ludzie zaczną uciekać i prawdopodobnie nigdy do Ciebie nie wrócą… Nawet jeśli masz super opracowaną stronę pod kontem SEO, to podczas wyszukiwania hasła w Google, Twoja strona spadnie na dół listy, a strony responsywne, poruszające tą samą tematykę będą wyświetlane jako pierwsze.

03. Nie uaktualniałaś wygladu swojej strony od lat! (ale jak to?)

Nawet jeśli masz stałą ofertę od lat, warto czasem zmienić co nieco w wyglądzie swojej strony, obserwując trendy i aktualną modę, czy technologię tworzenia stron. Pamiętaj, że warto dawać informacje nawet o najmniejszych szczegółach, które mają wpływ na Twoją firmę.

04. Twoja strona ma pełno błędów i innych dziwactw

Znasz ten moment, gdy wchodzisz na czyjąś stronę i wyskakuje Ci błąd 404, albo podczas próby przesłania formularza wyskoczył Ci błąd? Nie dobóść, aby takie błędy były także u Ciebie, czytelnicy będą niezadowoleni, jak w drogiej restauracji ze złym jedzeniem. Jeśli tak masz to spokojnie, wszystko da się naprawić! Możesz skorzystać także z pomocy specjalistów zajmujących się WordPressem.

05. Sama wstydzisz się swojej strony i nie zapraszasz na nią obserwatorów!

Jeśli choć raz miałaś sytuację, że ktoś spytał o Twoją stronę, ale nie chciałaś podać jej adresu, ponieważ się jej wstydziłaś, to znak, że czas na zmiany! Dobra strona to wizytówka nas samych, pamiętaj o tym.

06. Jesteś kobietą i potrzebujesz częstych zmian

Może zbyt częste zmiany nie są wskazane, ale każda z nas ma taki moment w roku, że potrzebuje zmienić coś w swoim życiu. Jedne z nas zetną włosy, a druga przebuduje swoją witrynę. Pamiętaj, strona powinna być aktualna i rozwijać się razem z Tobą, nie bój się zmian.